Форми здобуття загальної середньої освіти

Нормативна база

Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.04.2019 №536, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.05.2019 за № 547/33518

Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 03.02.2016 №8 (у редакції наказу наказом Міністерства освіти і науки України від 10.07.2019 №955), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 за № 184/28314

У 2022-2023 навчальному році

Форми навчання у Харківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 97 Харківської міської ради Харківської області:

з 01.09.2022 освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

- інституційна - для 1-11 класів;

- індивідуальна – екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж інституційна для 1-11 класів.

Освітня платформа (електронний щоденник), на якій проводиться дистанційне навчання -NZ.UA

УЧНЯМ ТА БАТЬКАМ:

Про сайт NZ.UANZ.

Інструкція для учнів і батьків

Інструкція для учнів та батьків по роботі з порталом NZ.UA
Інструкція для учнів та батьків по роботі з порталом NZ.UA

Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах

Постанова КМУ від 09.08.2017 №588 "ЗМІНИ,що вносяться до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Наказ МОН України від 20.02.2017 № 262 "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю"

Постанова КМУ від 14.02.2017 №88 "Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"

Наказ МОН України від 31.01.2017 № 136 "Про затвердження Плану заходів МОН з реалізації плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року"

Лист МОНУ від 10.01.2017 №1/9-2 "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливому освітніми потребами"

Постанова КМУ від 26.10.2016 №753 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів Українивід 23 квітня 2003 р. № 585"

Лист МОН України від 30.08.2016 №2/1-14-1659-16 "Щодо організації навчального процесу для учнів з особливими потребами з урахуванням змін"

Лист МОН України від 09.06.2016 №1/9-293 "Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів"

Наказ від 31.12.2015 №1436 "Про затвердження заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі"

Наказ МОН України від 17.09.2013 №1312 "Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607"

Постанова КМ України від 21.08.2013 № 607 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами "

Лист МОН України від 08.08.2013 №1/9-539 "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітямз особливими освітніми потребами"

Наказ МОН України від 14.06.2013 №768 "Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідності"

Наказ МОНУ України від 28.05.2013 № 621 "Про створенняекспертно-консультативної ради з питань аутизму"

Протокол від 01.03.2013 № 2/3-2 КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ РІШЕННЯ

Наказ МОН України від 09.12.2010 №1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах

Наказ МОН України від 15.09.2008 №852 "Про затвердження Положенняпро спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку

Наказ МОН України від 20.02.2002 № 128 "Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільнихнавчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах"

Кiлькiсть переглядiв: 1763

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.