Права та обов’язки користувачів:

Користувач має право:

  • Безкоштовно користуватись бібліотечно-інформаційними послугами.
  • Одержувати повну інформацію про склад фонду бібліотеки та доступу до нього.
  • Отримувати у тимчасове користування необхідні документи з фонду біб-ки, користуватися послугами МБА.
  • Отримувати бібліотечно-бібліографічні знання, навички та вміння самостійного користування бібліотекою (інформацією).
  • Брати участь у заходах, що їх проводить бібліотека.
  • Обиратися до бібліотечної ради, надавати практичну допомогу бібліотеці.
  • Вимагати дотримання конфіденційності щодо даних про нього та переліку документів, якими він користується.
  • Подавати адміністрації ЗНЗ зауваження, пропозиції щодо роботи бібліотеки.

Користувач зобов’язаний:

  • Дотримуватись правил користування бібліотекою.
  • У разі запису до бібліотеки треба надати необхідні відомості про себе для заповнення читацького формуляра.
  • Дбайливо ставитись до документів, отриманих з фондів бібліотеки: не псувати, не робити позначок, підкреслювань, не виривати й не загинати сторінки.
  • Повертати документи не пізніше встановленого терміну.
  • Не виносити з приміщення бібліотеки документи, які не зафіксовані в читацькому формулярі.
  • У разі вибуття з ЗНЗ повернути до бібліотеки документи, що числяться за користувачем.
  • Вимагати дотримання конфіденційності щодо даних про нього та переліку документів, якими він користується. 8. Подавати адміністрації ЗНЗ зауваження, пропозиції щодо роботи бібліотеки.

Основні завдання шкільної бібліотеки

  • Упровадження в діяльність бібліотеки сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, з метою забезпечення подальшого удосконалення навчально виховного процесу, доступність і ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
  • Підвищення загальноосвітнього, професійного та культурного рівня учасників навчально-виховного процесу, якісне інформаційно-бібліотечне забезпечення всіх категорій користувачів.
  • Формування єдиного фонду бібліотечно-інформаційних ресурсів, який об'єднує спеціалізовані фонди-друкованої продукції, аудіо-відео та електронних матеріалів з урахуванням інформаційних потреб учасників навчально-виховного процесу.
  • Забезпечення вільного доступу до бібліотечно-інформаційних ресурсів на різних носіях- паперовому (книжковий фонд, фонд періодичних видань), цифровому (компакт диски), комунікативному (комп'ютерні мережі) тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 8

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.