Права та обов’язки користувачів:
Користувач має право:
- Безкоштовно користуватись бібліотечно-інформаційними послугами.
- Одержувати повну інформацію про склад фонду бібліотеки та доступу до нього.
- Отримувати у тимчасове користування необхідні документи з фонду біб-ки, користуватися послугами МБА.
- Отримувати бібліотечно-бібліографічні знання, навички та вміння самостійного користування бібліотекою (інформацією).
- Брати участь у заходах, що їх проводить бібліотека.
- Обиратися до бібліотечної ради, надавати практичну допомогу бібліотеці.
- Вимагати дотримання конфіденційності щодо даних про нього та переліку документів, якими він користується.
- Подавати адміністрації ЗНЗ зауваження, пропозиції щодо роботи бібліотеки.
Користувач зобов’язаний:
- Дотримуватись правил користування бібліотекою.
- У разі запису до бібліотеки треба надати необхідні відомості про себе для заповнення читацького формуляра.
- Дбайливо ставитись до документів, отриманих з фондів бібліотеки: не псувати, не робити позначок, підкреслювань, не виривати й не загинати сторінки.
- Повертати документи не пізніше встановленого терміну.
- Не виносити з приміщення бібліотеки документи, які не зафіксовані в читацькому формулярі.
- У разі вибуття з ЗНЗ повернути до бібліотеки документи, що числяться за користувачем.
- Вимагати дотримання конфіденційності щодо даних про нього та переліку документів, якими він користується. 8. Подавати адміністрації ЗНЗ зауваження, пропозиції щодо роботи бібліотеки.
Основні завдання шкільної бібліотеки
- Упровадження в діяльність бібліотеки сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, з метою забезпечення подальшого удосконалення навчально виховного процесу, доступність і ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
- Підвищення загальноосвітнього, професійного та культурного рівня учасників навчально-виховного процесу, якісне інформаційно-бібліотечне забезпечення всіх категорій користувачів.
- Формування єдиного фонду бібліотечно-інформаційних ресурсів, який об'єднує спеціалізовані фонди-друкованої продукції, аудіо-відео та електронних матеріалів з урахуванням інформаційних потреб учасників навчально-виховного процесу.
- Забезпечення вільного доступу до бібліотечно-інформаційних ресурсів на різних носіях- паперовому (книжковий фонд, фонд періодичних видань), цифровому (компакт диски), комунікативному (комп'ютерні мережі) тощо.
Коментарi