Биценко Наталія Олександрівна- вчитель англійської мови

/Files/images/Я)))))))).jpgСильное желание чему-то научиться — это уже 50% успеха. Дейл Карнеги

No pains, no gains. –Без труда не вытянешь и рыбку из пруда.

Fool’s haste is no speed.– Поспешишь, людей насмешишь.

Не is lifeless that is faultless.— Безупречен тот, кто ничего не делает.

Idle folks lack no excuses.—У лентяя Федорки всегда отговорки. (Лентяй всегда найдет причину, чтобы не работать) .

If at first you don’t succeed try, try and try again.—Терпение и труд все перетрут (Если что-то не выходит, нужно стараться, пробовать и пробовать) .If you dance you must pay the fiddler. -Любишь кататься, люби и саночки возить.

Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty. Anyone who keeps learning stays young.

Проблемна тема : " Використання ігор на уроках англійськой мови".

/Files/images/5869178d39f28c457ce757133739a13a.jpg

"Вивчити іноземну мову - стати вдвічі багатшим ”, - писав О .І .Герцен. Здавна знання іноземних мов високо цінувалося в житті суспільства. Володіння кількома мовами розширює кругозір, підвищує ефективність інтелектуальної праці, збагачує духовний світ людини, поглиблює знання рідної мови. Мова людини - складова її діяльності. Користуючись мовою як засобом пізнання і спілкування, людина спілкується, слухає, пише. Дійсно сказати, що людина оволоділа мовою можна лише тоді, коли вона успішно користується нею у будь-якій ситуації з іншими людьми. Ігри дозволяють учителеві стварити умови, наближені до життя , в яких учні вимушені використовувати мову як єдиний засіб спілкування. Діти, які хочуть взяти участь у грі або виконати те, що вимагається, повинні розуміти, що говорять або пишуть інші, а також вони вимушені користуватися іноземною мовою, щоб висловити свою думку або надати інформацію. Саме ігрові прийоми значно полегшують засвоєння складних граматичних конструкцій, розширюють словниковий запас, допомагають створити наближені до життя ситуації і дають можливість дітям оволодіти необхідними комунікативними навичками і адаптуватися до реалій і потреб навколишнього середовища. Гра - як шлях пізнавальної активності учнів- має важливе значення на уроках англійської мови . Гра сприяє створенню сприятливого психологічного клімату на уроці та розвитку активності учнів.

З досвіду роботи

Використання ігор на уроках англійської мови

Приклади ігор для першоклассників

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.